miercuri, 24 septembrie 2008

Din seria “Bloggeri frustrati”

Nu ma simt foarte creativa azi. In schimb, mi-am propus sa fiu o diva. Stiti voi, din aia care-si ascunde starile, cearcanele si absenta oricarei idei interesante de conversatie sub un strat gros de fond de ten si “ambalajul” perfect cumparat de la toate louis vuittoanele posibile. Singurul meu Louis Vuitton autentic e o punga de cadou primita la evenimentul de lansare a magazinului cu pricina in Bucuresti. Dar bun si asta pentru un inceput in ale divinitatii... Pe principiul merge si asa, nu? Ca doar suntem in Romania.
Astazi nu m-a impresionat nimic, nu m-a surprins nimic, nu m-a enervat nimic. Poate doar “carligele” inductoare de sperante desarte pe care le folosesc companiile imobiliare pe net. Are mall-ul ancore? Aaaareee!!!.... Are si compania imobiliara ditai carligul de apartament ultra-modern, renovat si cu de-toatele, la super-pret, numai bun sa atraga neinitiatii ca mine, uitati pe strazi sau in vreun apartament cu chirie ce trebuie eliberat urgent. Numai ca, la primul telefon, carligul dispare, “de-toatele” prezinta lipsuri si pretul nu mai e valabil... Rasar in schimb, “super-ofertele” de apartamente vechi, mobilate – ce-mi place asta – “clasic”, si la un pret usor mai mare...Uite-asa, m-am conversat eu azi la telefon cu agentii imobiliari, care s-au gasit sa imi explice mie cum functioneaza bula proprietatilor in Romania si cum cresc preturile de la o saptamana la alta. A cui sa fie vina, insa, oare?... Nu am chef, nici energie, nici rabdarea necesara sa stau acum sa explic fenomenul. Mai bine, fac o invitatie la lectura zilnica a ziarelor. Si dau un sfat, à la Macmillan: “take everything with a grain of salt”. Pe romaneste, luati mai multe ziare de la cat mai multe trusturi de presa, cititi, apoi cititi printre randuri, apoi analizati bine si apoi trageti o concluzie. Propria voastra concluzie. Cu presa ca a mea, ca a voastra, o concluzie obiectiva e la fel de usor de gasit ca bobul de sare in caruta cu apartamente.
P.S.: E “caruta” un cuvant potrivit pentru o diva?....

Niciun comentariu: