duminică, 5 octombrie 2008

Azi am cautat prin arhiva prafuita a Yahoo 360-ului. Uitasem total ca am un cont acolo; de fapt, credeam ca nu mai e valabil de un an.. Am descoperit deci cu surpriza ca prietenii mei au fost activi in tot acest timp, prin poze, posturi pe blog si comentarii. Mult mai mare a fost insa surpriza sa gasesc un post de-al meu, scris anul acesta (!!!) de care chiar ca uitasem. Prin urmare, pentru ca e aproape de sufletul meu si e optimist, l-am "mutat" aici, cu data si poza de rigoare:

FRANTURI, 18 Martie 2008



Imi place... marea, cafeaua de dimineata, rasaritul, liliacul, baletul, echipa mea de la Target, libertatea, filmul seara, imediat cum intri in casa; cititul in pat de dimineata; saxofonul, chitara clasica, pianul, sushi, menta, Manhattan, drumurile lungi cu masina, calatoriile fara destinatie, Anthony Hopkins, cafenelele cochete, barfa inofensiva cu fetele, barfa mai putin inofensiva a baietilor, rationamentul simplu, oamenii care nu se tem sa se exprime.

Nu-mi place... nu exista. E o notiune dependenta de context, de experienta, de paradigme.

Viata vine cu bune si rele peste noi si nu putem decat sa o luam ca atare si sa mergem mai departe.

Un comentariu:

Anonim spunea...

nice pic :)