joi, 10 decembrie 2009

Crezul

Prea multe rautati in ultima vreme. Prea multa incrancenare, prea multe ganduri, stres, nervi macinati, energii negative. Prea multe nopti nedormite pentru lucruri care, la urma urmei, nu conteaza. Si mai trist, prea multi oameni faini care au capitulat in fata nimicniciei. Iar pe fata lor, in loc de entuziasmul si forta pe care ti le dau competenta, inteligenta si increderea in lucrul bine facut, stau acum oboseala, dezamagirea si resemnarea.
1, 2, 3, 4, 5, aproape 6 randuri despre asta. Prea multe si prea am facut parte dintre randurile astea pana acum - eu si multi altii care au macar un dram de valori dupa care se ghideaza.

Vine indata un an nou. Si, ca la fiecare inceput de an, imi voi face lista de obiective. Voi reporta cu rusine multele obiective ramase neindeplinite in 2009 si ma voi angaja cu indarjire sa le duc la capat in 2010. 2009 a fost un an greu, 2010 se anunta provocator.
Imi incarc de pe acum bateriile pentru anul viitor. Adun optimism, incredere, speranta, putere, strang din dinti, inlatur teama, ma incapatanez sa imi setez planuri marete si cred in ele. Deschid usa tuturor oportunitatilor posibile. Doar asa, imi pastrez singura avere incontestabila: independenta.
Independenta si credinta te fac puternic.
Asta va fi crezul meu in 2010. Voi.. pe ce va axati?

Niciun comentariu: