luni, 1 februarie 2010

Pana la urma, de ce a murit K??

Budinca, portocale si carti. Si cu asta, am rezumat ultimele trei zile:) Acuma, ca l-am dovedit si pe Kafka (sa-mi explice si mie cineva ce e asa genial la scriitura lui, ca pe mine nu m-a prea convins), ma pregatesc si ma tot conving singura sa invat pentru examenul care se apropie cu pasi repezi. Sau sa fac chestia aia pe care o tot aman la non-job.
Ce reusesc sa obtin in schimb este cate o plimbare sovaitoare in jurul celor cateva zeci de carti din biblioteca. Sunt una si una, respectate, pretuite si inca necunoscute ochilor mei. De-atatea ori le-am pipait copertile, le-am rasfoit paginile anticipand momentul lecturii, le-am adulmecat mirosul lor de anticariat parizian, bucurestean, penescian, incat in momentul de fata mi se par aproape neinteresante. Nu ma atrage niciuna, desi se incadreaza minunat in standardele dupa care societatea apreciaza o carte buna. Stiti, ca-n dragoste:) Sunt asa... for granted, caci ma asteapta cuminti de atatea luni si stiu ca ma vor astepta si de acum incolo. In schimb eu, nerecunoscatoarea, ma simt irezistibil atrasa de luciul nou-nout al celorlalte carti out-there.

Prin urmare, rogu-va, ajutati-ma si pe mine cu niste titluri noi si bune, cu carti de citit in tramvai, la coada la medic, in pat sub plapuma sau pe sustache, la birou. Poftesc grozav dupa carti bune de tot.

3 comentarii:

Ionouka spunea...

Mie imi place mult Haruki Murakami. Ma deprima cumplit, ma schimba, dar nu ma pot tine departe. In nici un caz de citit in metrou. :)

Bumblebee spunea...

Printre ultimele carti pe care le-am citit inainte de a pleca a fost si "Splendida cetate a celor o mie de sori"...mi-a placut f. mult, mai ales ca e inspirata din realitate! Ar mai fi dar nu stiu ce gen citesti tu deobicei si decat sa ma fac de ras cu o "Sandra Braun" :))) mai bine ma las pagubas!

Danii spunea...

Ionouka, merci pentru idee. Murakami n-am citit, desi mi-a tot dat ghes de-a lungul anilor prin tot felul de site-uri si reviste..
Marius, nu, nu te lasa!! "Splendida.." suna bine, foarte bine, Afganistan.. Se potriveste minunat cu statutul meu de calatoare (momentan) virtuala. Asa ca pliz, nu tine ideile doar pentru tine:) Citesc de toate, mai ales in perioada asta, ca mi se pare absurd sa te limitezi doar la un anumit gen. Ideea e sa afli lucruri noi, nu?