duminică, 22 februarie 2009

Pentru ca prea fac titluri scurte, dupa regula-de-trei-simple de la ziar

Pe scurt, despre Parisul vazut acum o luna:


Mi-au placut porumbeii din Turnul Eiffel, care zburau printre turisti si veneau pe masa pe care noi ne beam cafeaua, fara nicio frica;

Vrabiutele care mancau din mana turistilor la Notre Dame; Frantuzoaicele pe scuter (aici n-am poza..) si francezii care aruncau ocheade in metrou; Clatitele din Piata Saint Michel si italianul care ne-a vorbit in italiano-romano-franceza pana ni le-a gatit;

Micul Auberge pe care l-am descoperit pe o straduta laturalnica, la o aruncatura de bat de centru, dar parca dintr-o alta lume:) Primaria, cu patinoarul din fata, cu caruselul, cu prajiturelele vanzatorilor ambulanti;

Montmartre (chiar cand am ajuns, ne-am intersectat cu un nene care canta o melodie la o cutie muzicala, din aia cu manivela:P) - aici las pozele sa vorbeasca...





Si cel mai mult si cel mai mult, mi-a placut Sacre Coeur, unde pe langa spiridusul ghidus - we had a thing going on;)- ori peisajul superb (panorama vazuta de sus, carusel, numai alb si soare cat vedeai cu ochii), se auzea pe fundal muzica lui John Lennon si Eric Clapton, cantata de un artist pe treptele bazilicii; si lumea s-a asezat sa il asculte; si a fost cel mai frumos concert din cate am vazut.






Fin:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

:) multumesc pt link :) in afara de nenea cu flasneta recunosc toate locurile, si imi provoaca o nostalgie mare mare. ...mergeam la Sacre Coeur saptamanal, si stateam pe scari cu vin alb si ascultam oamenii cantand...da, unul din locurile mele preferate intr-adevar. Ma bucur ca ai apucat sa le vezi!

Anonim spunea...

Sacre Coeur mi-a rămas şi mie în inimă:) u, happy, happy girl:)

Danii spunea...

Flasneta!!! Asta era:D Merci, Marina.
Da, Sacre Coeur e un loc in care sa vii, si sa revii si sa tot revii... Interesant mi s-a parut cum din locul ala "sacru" nimereai direct in cartierul sexului:) S-a strigat dupa noi de la "Ciao, ragazze" la "Scuza, spaghetti" si "Sex? No problem":|