duminică, 28 iunie 2009

DEXD

Adica Dictionarul Explicativ al lui Danii. Partea 1:

- Danii = Daniela. In copilarie, ma recomandam Dani (cu accent pe a). Apoi am dat peste un grup de prieteni dragi, baieti si microbisti, care m-au botezat dupa un jucator de la Barca (Dani cu accent pe i). De aici si dublarea vocalei - deh, sa se inteleaga! Intr-o vreme am fost Daniiiiiiiiii, dar I-urile au mai cazut cu varsta:)
- dixtractie/dicstractie = Stiu cum se scrie corect, doar ca imi place mai mult asa. E preluat de la un coleg nastrusnic de-ai surorii mele.
- soacse = Sosete
- mushi = Cea mai dificila explicatie, pentru ca e cuvantul nascocit tocmai ca sa definesc ceva ce nu pot/mi-e foarte greu sa definesc. Mushi sunt cand am un mix de sentimente, uneori indescriptibile, de cele mai multe ori legate de dragoste, indragosteala, nostalgii, doruri s.a.
- Mai m-am gandit = E expresia pe care o foloseste Fulga in reclama. Si mie imi plac reclamele, in special cele cu vacuta asta ghidusa (bun insight, bravo!). Dar da, stiu ca e incorect gramatical... Asa ca a venit probabil timpul sa le marturisesc editorului meu si corectorului: Cand am ales titlul "Mai m-am gandit" pentru un articol despre producatorul Fulga, incercam doar o usoara trimitere la reclama, nu o criza acuta de agramatism (ei au considerat contrariul, si au schimbat repede topica).

- Va urma -

Niciun comentariu: