sâmbătă, 16 ianuarie 2010

M-am casatorit!!

Draga cititorule,

Imi cer iertare pentru ultimele zile de tacere. M-a luat viata pe sus si n-am mai reusit sa adun nici doua vorbe coerente pe monitor. Am inceput anul din plin, cu rasturnari de situatii, surprize peste surprize, asteptari, idei si sperante multe, plus, spre final, o mica reunine ca pentru un nou inceput cu cativa prieteni apropiati. Zeci de schimburi de pareri, zeci de planuri pentru viitor, zeci de intrebari si cateva raspunsuri. In special unul.

Caci, da, intre timp, m-am casatorit!

De cateva zile deja, ne bem cafeaua impreuna dimineata, se uita la mine in timp ce respir o tigara si desenez alte si alte idei pe fumul din jur, ma lasa sa fac planuri de viitor si pentru el, o data cu mine.. Ascultam aceeasi muzica, ma asteapta rabdator cat timp citesc o carte, ma lasa sa dorm dimineata pana tarziu, doar ma tine noaptea treaza:)
Da, recunosc. Desi am zis ca n-am sa o fac, m-am dedicat total lui si numai lui si te-am neglijat, cititorule. Dar sa nu te superi, caci nu esti singurul. Si prietenii s-au bosumflat si pufnesc in pumni de fiecare data cand le spun ca am planuri.
Te rog sa ma ierti, draga cititor; promit ca de acum n-o sa se mai intample.

Cu drag, (inca) a ta,

Danii
Proaspat maritata cu Jobul.

3 comentarii:

Bumblebee spunea...

Nu stiu de unde traiam eu cu impresia ca esti baiat... :-) Poate ca pana acum nu am vazut femeie marinar?...Doesn't matter! Uite am gasit un citat care cred ca ti se potriveste : "Cand muncesti, joaca-te. Munca, daca este o datorie, te ucide." -Max Jacob

Ionouka spunea...

Partea buna e ca in primul an dupa nunta poti cere anulare, pe motive de graba la a spune DA. Si nu se considera divort. Asa ca there is hope!

Danii spunea...

@Ionouka: Merci pentru pont. In cazul asta, cred ca anularea e pe aproape:)
@Marius: Merci pentru citat, mi se potriveste ca o manusa (cu fular si caciula asortate, cu tot). Cat despre marinarie, ce pot sa spun? Am facut blogul asta la intoarcerea din delta, unde tocmai invatasem sa navighez barci cu motor. Si rolul asta mi s-a cam potrivit..:)