luni, 25 ianuarie 2010

Ai curaj sa sari?


O analogie cum nu se poate mai inspirata si mai adevarata, in acelasi timp:
Scara Ierarhica, conceptul atat de mult promovat in interiorul multinationalelor, este de fapt un trapez, pe care insa foarte putini ajung sa il descopere, din lipsa de initiativa, de curiozitate si de curaj. Explica mai bine Tom Fishburne, omul jumatate manager, jumatate caricaturist, care are in buzunar un creion magic si o diploma Harvard si care a impanzit lumea, presa internationala si multinationalele cu desenele sale iscusite.

Mie nu mi-a placut niciodata ideea de scara ierarhica. Am fugit de cand ma stiu de conceptul acesta, pentru ca nu m-am imaginat niciodata asteptand la coada, cu un numar de ordine in mana, in speranta ca urmatoarea cabina telefonica ce se va elibera imi va fi atribuita.. Drept pentru care anul trecut am facut un salt, cu ochii mai mult inchisi si cu speranta ca voi prinde din zbor bara care trebuie.. Mi-am dat seama apoi ca am nimerit mai sus, dar pe alta scena, una care nu se potrivea intocmai cu ceea ce imi imaginasem. Nici la bal, nici la spital.
Am stat numai cat sa imi trag sufletul, sa ma dezmeticesc si sa analizez situatia. Acum sar din nou. Inchid iar ochii (saltul e mai palpitant si merita tot efortul asa), dar virez mai mult spre dreapta, caci poate de data asta ma prind de bara care trebuie.. Daca nu, reiau salturile pana cand ori nimeresc, ori ma fac acrobat pe viata, ori antre(pre)nor..

4 comentarii:

Ionouka spunea...

Uuuf, eu am sarit de-atitea ori ca ma mir ca am trupul intreg inca. Si sa stii ca uneori am sarit si in jos, si acelea s-au dovedit cele mai inspirate miscari.
Bafta!

Bumblebee spunea...

Eu inca sunt in zbor...sunt curios sa vad de ce bara reusesc sa ma prind pana la urma!

Danii spunea...

Neata! Cred ca suntem o generatie intreaga de acrobati. Peste tot pe unde merg, majoritatea celor cu care ma intalnesc schimba, au schimbat recent sau au de gand sa schimbe. In contextul asta, cine implineste 12 luni pe aceeasi scena castiga renumele de "stabil profesional"..

Danii spunea...

P.S.: Ionouka, te admir; multumesc pentru incurajare, it helps;) Marius, daca tot esti in zbor de ceva vreme, profita de starea de suspensie si alege-ti bine bara. Fara compromisuri, da? Multa bafta!