sâmbătă, 6 martie 2010

Asa da insight!

Via Mariuca:



Asta ma duce cu gandul la cateva situatii interesante din experienta mea de best-gal. Majoritatea prietenilor mei sunt baieti, asa ca pot sa zic ca am vazut suficient cat sa nu ma mai mire nimic. Redau insa doar o intamplare, ideile astea sunt valoroase si, in plus, iti trebuie experienta ca sa le aplici cu succes pe celelalte:)

Weekend la mare. Eu, fetele mele bune si nebune, plus bunul meu partener de shotii, al carui nume nu-l divulgam din motive de securitate:) Varianta oficiala? Amicul plecat in delegatie la Bucuresti. Motivul? Prietena geloasa si omni-prezenta.
Dupa cateva convorbiri telefonice cu prietena (purtate in timp ce asiguram ambianta necesara dand ture cu masina prin parcarea de langa plaja), saraca fata nu numai ca a inghitit povestea, dar l-a si compatimit pe om: "acum sunt la Adjud", "acum ma apropii de Focsani"; "uf, jobul asta"; "mai am vreo 300km si sunt asa de obosit"; "am ajuns, sunt frant; ma duc direct la culcare, te sun maine. Si eu".
Tips&tricks: Atentie la inevitabila intrebare: Cum e vremea? :)

Da, groaznic, dar extrem de distractiv cand nu esti tu la celalalt capat al telefonului (va place sau nu, toti am fost si in situatia asta macar o data). Eu cred ca primul care aduce Teletransporter-ul in Romania va face bani frumosi. Ar trebui sa monteze cate unul la fiecare colt de strada..