vineri, 5 martie 2010

Tarsa, tarsa..

Live din inima crizei din Romania:
Ma insinuez printre toate oportunitatile profesionale out-there. Am vazut atatea joburi, saituri de companii si am vorbit cu atatia manageri in ultima vreme ca ma mir pana si eu cum de nu s-a legat nimica. Sunt supracalificata. Sunt sub-calificata. Dar, de fapt, sunt unul dintre sutele, miile de tineri calificati pentru middle-level in cautarea unei noi provocari profesionale.
Iar companiile ori isi trateaza ranile insolventei, ori si-au blocat angajarile, ori inchid rand pe rand comunicarea cu publicul ca sa mai economiseasca un leut. Iar cine mai angajeaza, n-apuca sa posteze un mesaj pe net ca jobul se si ocupa din interior sau din cercul de cunostinte. In conditiile astea, mutatul la Suceava chiar pare o optiune atractiva. Sau la Cluj. Sau la Iasi. Sau in Brasov. Sau in Franta:D
Sau pe Marte..

4 comentarii:

KirstDay spunea...

nu ştiu de ce, dar îmi place melodia...

Bumblebee spunea...

...sau in Canada!

Ionouka spunea...

Eu zic sa mai stai o vreme. O sa fie mai bine, curind.

Danii spunea...

@KirstDay: Mie toate melodiile lui Smiley imi cam gadila placut urechile:) La inceput, apoi ma plictisesc. Nu stiu nici eu de ce..

@Marius: Sa stii ca m-am gandit si la Canada, mai ales cand am vazut cate joburi faine sunt acolo:) Dar nu imi doresc sa mai locuiesc peste ocean prea curand. Prea multe linii drepte pe continentul american. Nu stiu, tie nu-ti lipseste aerul cochet si aglomeratia vizuala din Europa?

@Ionouka: Da, imi tot zic asta. Dar ma tem sa nu mi se toceasca smaltul de atata strans din dinti. Noroc cu prietenii si cu hazul de necaz:)