marți, 28 octombrie 2008

Prietenie intr-un bol de supa

Sa mai spuneti ca nu ne afecteaza criza...
Astazi cea mai tanara dintre tovaraselele mele de generatie (nu degenerate, cum pare la prima ocheada..) m-a anuntat ca isi va serba ziua de nastere in negare, impartind cu noi, restul pitzipoancelor trecute de 20 de ani si blocate inca la 16, printr-un - citez - program orientativ de dixtractii care cuprinde: vin fiert cu scortisoara, remi, scrabble, mere coapte a la Sarbatorita, miraculosul joc de societate Mafia, toate garnisite cu o selectie ca la carte de filme de groaza!
Cu alte cuvinte, data fiind si strategica pozitionare in timp a evenimentului - 31 octombrie - un party de Halloween in care toate ne deghizam in bunicutze low-cost.
Nu ca as avea ceva impotriva, la urma urmei, low-costul m-a afectat si pe mine in ultimul timp. Dar tocmai de aceea! Varianta remi am testat-o deja uichendul care tocmai a trecut, iar varianta scrabble o pastrasem pentru petrecerea de mutare in casa noua. Cu chirie. Supra-evaluata.
Ca si cum spiritul aventuros al party-ului nu era suficient, un alt prieten vrea sa valorificam ultimele zile petrecute pe baltita. Nu ma refer la obisnuita pata de apa, ci la straduta in care mi-am facut veacul in ultimii doi ani.
Cu acelasi joie de vivre caracteristic, l-am invitat la... o ciorba in-house. Facuta de subsemnata. In acelasi spirit crizat.
Si ce raspuns primesc la darnicia cu care imi impart ultima imbucatura de zeama de legume?
"Sper ca supa sa fie la fel de buna ca in prezentarea facuta si desigur gazdele sa nu fie acre cu el:). Altfel, exista sansa ca musafirul sa se supere, lucru care ar avea o serie de repercusiuni: lipsa vizitelor in 1 Mai, refuzul de a mai avea vreun fel de contact cu ele, si schimbarea atitudinii fata de tot ce inseamna clanul the P.
Suntem in perioade de criza...lucrurile se schimba....pe viitor, un bol de ciorba va fi un indicator important intr-o prietenie..."

Asta imi aduce aminte de un anumit banc prost al copilariei... "pentru o lingura de fasole.." Nu mai stiu continuarea, dar sigur o voi auzi curand la Stirile de la ora 5. La urma-urmei, criza trebuie sa ajunga si in Pocrecile si Cucuietii din Deal, nu?

Niciun comentariu: