luni, 10 noiembrie 2008

Declaratie de dragoste

Iubesc saxofonul. Pur si simplu il ador. Ca il aud intr-o cafenea cocheta si linistita din inima unui oras european, la mine pe Deezer sau pe Fifth Avenue, in mainile unui saxofonist - tipic - de culoare, pur si simplu ador instrumentul asta.
Daca as avea rabdarea necesara, as invata sa cant. Dar prefer sa astept ca cineva sa-mi cante si sa ma incante cu o melodie saxofonizata. Nu sunt o romantica incurabila; nu am visat niciodata la o noapte de dragoste la lumina lumanarilor, cu sampanie, capsuni, baie de spuma, plaja sau mai stiu eu ce, dar parca un saxofon m-ar topi de tot.
La nunta mea, daca si cand va fi, sigur il voi avea pe fundal. E iubitul meu din noptile cu insomnii si ganduri multe, imi sta alaturi si cand mi-e bine, si cand ma preseaza deadline-ul. In cinstea lui, si a melodiilor lui Chris Woods, postul de fata. Cum zice Adi Moisescu, ma inclin..

Niciun comentariu: