marți, 25 noiembrie 2008

Filantrop online

Ca sa dau un sens cumparaturilor deseori irationale si de cele mai multe ori desfasurate pe net (inclusiv ale prietenelor mele) am decis sa prezint aici un proiect tare dragut care mi-a fost adus la cunostinta astazi, printr-un email de la agentia care se ocupa - pro bono - de comunicarea lui.

E vorba de un magazin online, cu de toate de la haine, cosmetice, filme, muzica, jucarii, carti - foarte faine de altfel - care doneaza un procent din fiecare articol cumparat unei cauze nobile. Partea cea mai buna nu e neaparat ca iti cumperi produsele de care ai nevoie si concomitent faci un gest frumos, partea cea mai buna e ca ai libertatea de a alege locul in care ajunge donatia. Andreea Marin s-a alaturat si ea echipei de tineri voluntari, iar altii sunt oricand bineveniti.

Daca tot suntem o natie de consumatori si, mai nou, e "cool" sa cumperi online, nu strica sa redirectionam din cand in cand profiturile din conturile corporatiilor catre actiuni sociale, de mediu, pentru educatie sau cultura. Eu am vazut deja o carte pe care o cautam de mult si am de gand sa o dedic sanatatii.

Mai multe info: CharityGift.ro

Niciun comentariu: