miercuri, 18 martie 2009

Atentie! Sinceritate. Cititi pana nu sterg postul

De ce-si fac oamenii blog? De ce am eu blog? Adica, nu sunt persoana publica, nu ma consider un scriitor inspirat, nici macar jurnalist (in pofida celor aproape 3 ani de cand sunt in presa), nu sunt vreun artist care isi pune poze, obiecte manufacturate sau manifeste revolutionare, xenofobe, discriminatorii sau ecologiste la vedere.. Nu as putea spune nici ca mi-am facut blogul asta pentru ca prietenii mei sa fie la curent cu viata mea (desi, sincer, asta e cam singurul lucru cu adevarat bun castigat).
Sunt un om frustrat? Cam asta ramane, dupa ce le-am eliminat pe cele dinainte.. La urma urmei, toti suntem un pic frustrati, la fel cum toti suntem putin luati.
Da, frate!! Sunt o frustata, din moment ce am decis sa fac blogul asta intr-o perioada in care nu prea-mi conveneau multe la viata mea (de fapt, nici acum nu prea-mi convin) si in plus, mai aveam si o avalansa de sentimente neexprimate in mine. Si acum mai am..:)
Dar cum ramane cu restul? Prieteni, cunoscuti sau necunoscuti care si-au facut blog cu mult inaintea mea, au scris cu inversunare o luna-maxim-doua, m-au convins si pe mine ca, odata facut blogul, iti iei angajamentul de a scrie pe el periodic (si nu o data la o era), si apoi.. pauza. Cel mult, un link, un video sau un copy-paste dupa ceva, cum fac si eu cand n-am nimic de declarat ori mi-e prea lene, ori sunt prea patetica ca sa mai si demonstrez public asta:)

Si atunci, de ce sa mai ocupam spatiul virtual degeaba, sa consumam neuroni, energie si curent electric pe nimic? Care-i utilitatea in toata faza asta? (excludem aici prietenii de departe - oricum mailul personalizat e mult mai eficient)

Raspuns: niciuna. Doar ca ne place sa ne citim, la fel cum uneori ne adunam prietenii la o cafea si o vorba doar pentru ca avem chef sa ne auzim vorbind, iar vorbitul cu audienta e mult mai interesant decat cel de unul singur, in fata oglinzii si a nimicniciei noastre. Dincolo de ego-ul exacerbat asezonat cu ceva frustrari si dorinte ascunse, nu prea e nimic in spatele unui blog.
Stiu, tocmai am scris. Pe blog.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Fair enough!