luni, 16 martie 2009

Un pas mic pentru omenire, un battement mare pentru mine


Azi m-am inscris la balet dupa 5 ani de pauza. Dupa o alta zi de plafon la job, mi-am ascultat in sfarsit inima si am plecat sa vad ce e cu scoala aia la care tot vreau sa merg de anul trecut. Profesoara ma astepta la 8.20, inainte de ora cu fetele de nivel avansat; eu mi-am propus sa ajung la si zece, dar o incurcatura cu tramvaiele si un caine mare din mijlocul drumului (la 3 case distanta de scoala) m-au dus acolo la 8.40. Ora incepuse, asa ca am stat si am asteptat cuminte la intrare sa pot vorbi cu profesoara. Mi-am sucit gatul in stanga si dreapta dupa fetele in body si colanti, le-am urmarit fiecare miscare si aproape ca uitam unde sunt si miscam si eu din picioare odata cu ele... M-am intors acasa pe nori de puf. De joi incep:) Wish me luck sa ma tin-si de cursuri, si pe picioare:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Lots and lots of luck. And fun :)

Thomas

Danii spunea...

Thanks, I will:) Superba melodia de pe blogul tau.

Mariuca spunea...

Goodluck Danii!!! Sa iti fie de bine...balerino!! Ca ce dor mi-e si mie...si am hainutzele in cui :(