luni, 9 martie 2009

Azi mi se rupe

Mi se rupe de lista mare de subiecte la care ar trebui sa lucrez;
Mi se rupe de pretentiile sefilor si frustrarile mele de angajat;
Mi se rupe de dezordinea din calculatorul, agenda, capul meu, de pe biroul, fotoliul, patul plin de carti/foi/documente de acasa;
Mi se rupe de aglomeratia de la coada creditorilor mei, de lista lunga si dezorganizata cu chestii personale, pe care mi le-am propus inca de acum 4 ani si pe care inca nu le-am rezolvat;
Mi se rupe de tipul interesant cu care in ultimele saptamani m-am conversat aiurea, pueril si contrar filozofiei mele de agatat, pe mail (!!) si care nu mai vine cu invitatia aia la cafea, odata;
Mi se rupe de tipul si mai interesant care ma intriga, ma enerveaza si ma atrage totodata prin felul lui barbar de egoist, dar plin de sarm, in care se poarta;
Mi se rupe de dilemele existentiale, de to do-urile obligatorii ale varstei, de planurile pe termen lung.
Azi mi se rupe de toate. Azi e soare afara si am cu mine o carte careia am sa ma dedic trup si suflet, pana tarziu in noapte. Azi am sa beau suc cu paiul si am sa bifez inca o zi fara X-urile toxice din tigara, fara sa invalui frustrari si rebeliuni in rotocoale de fum.

2 comentarii:

Mariuca spunea...

:) Imi amintesti de o melodie draga mie..."Nu am chef azi...nu am chef de nimic..."
Te pup dragutzo si mi-e dor de tine!

M.E./Vicky/Cristina spunea...

imi pare rau ca n-am putut sa fiu acolo, cu tine, sa ni se rupa impreuna