sâmbătă, 10 octombrie 2009

Cum mi-am cumparat bluza de la Sainsbury's

Azi am fost la cumparaturi. Dupa ere intregi de cand n-am mai calcat magazinele prag dupa prag, azi mi-am luat inima in dinti si lista de cumparaturi la mine si am plecat la.. piata. Am zis sa imi fac incalzirea intai cu cele cateva magazine mici non-brand de care imi tot vorbeau sucevencele mele ca despre adevarate insule cu comori. Dupa... vreo ora de cautari (adica mult), am gasit o bluza ok, purtabila, suficient de cuminte si de bine incadrata in tipare incat sa o port la birou. Ne-am vazut, ne-am placut si, la fel ca in dragostea la prima vedere (aia care vine dupa zeci de incercari esuate), am luat-o de pe umeras, m-am dus cu ea direct la casa si in 10 secunde erau numai ale mele - bluza si punguta de plastic galben aferenta.
Bluza imi vine - tot ca in dragoste, am ochi buni si sesizez din start neconformitatile majore;)
Surpriza a venit insa cand am analizat mai bine ambalajul - care imi multumea pentru a fi cumparat de la Sainsbury's:)

P.S.: Oare cat o valora piata neagra a pungilor de plastic?

Later edit: Aflu ca Sainsbury's a detinut pana in 2005 lantul de supermarketuri Shaw's, unde am lucrat cat am stat in SUA. O fi vreun semn ca bluza aia chiar mi-a fost predestinata, hmm...

Niciun comentariu: