vineri, 9 octombrie 2009

Voi cu cine votati?

Obama a luat Nobelul. Pentru pace.
Recunosc, mi-a trecut prin cap ideea unei mici teorii a conspiratiei.. Mi-a survolat instant deasupra neuronilor posibilitatea ca o ratiune de politica externa sa stea la baza deciziei comitetului norvegian. Si chiar cand macinam mai bine ideea, am dat intamplator peste videoclipul de mai jos si am adjudecat: Nobelul meu pentru pace merge la Michael. Nu pentru ca as fi fost fan (n-am fost), nici pentru ca a murit si e in trend sa il ridici in slavi, nu. Ci pentru ca n-am cunoscut alt artist care sa isi dedice intr-atat munca si talentul in scopul transmiterii de mesaje sociale, care sa mai aiba si ditamai impact in randul maselor. Ce a facut el prin cantec este perfect egal cu a milita pentru "infratirea intre popoare". Iar eu cred ca a avut si mai mult efect decat discursurile la tol festiv asezonate cu garzi de corp si vorbe anti-arme ale lui Obama. Sa se inteleaga, nu neg meritele presedintelui american. A reusit sa impresioneze cu vorbele lui milioane de oameni, care i-au incredintat viitorul cu munti de speranta. Dar daca ar fi exitat un comitet de decizie a oamenilor lumii si nu a parlamentarilor vreunei tari, eu as fi votat pentru Michael. Voi?



Si mai astept sa vad un lucru: ce-o sa faca Obama cu milionul ala de dolari pe care-i primeste?

Niciun comentariu: