vineri, 2 aprilie 2010

Marea Intalnire (am promis ca povestesc)

- Salut!
- ...
- Ce faci tuu?
- ...
- Heee-loou..

Punctele de suspensie inlocuiesc sunete pe care nu pot sa le redau in scris. Sunete, hmm, umane: scancete, icnete, ici-colo un planset sau ceva ce seamana ba a planset, ba a ras.
Da, ne-am intalnit! Am petrecut doua zile mirifice cu mogalda mica-mica, de 4 kile doua sute (deocamdata), careia i se spune nepoata-mea.. Pe cat de ciudat m-am uitat eu la ea prima data, pe atat de ciudat ma priveste ea pe mine; ceva ce seamana a "Tu ce mai vrei, uratule?" sau, ocazional "Hm.. ce chestie ciudata, aproape ca-mi vine sa rad, dac-as sti cum".
Dar stati! cred ca i-am furat de fapt un zambet. Daca nu era cumva o grimasa de la pozitia incomoda in care o tineam.
Pe scurt, e magnifica. Ne tine pe toti captivi langa ea, ne comanda dupa pofta inimii (sau dupa pofta de mancare, punct), creste vazand cu ochii, stapaneste exceptional adevarate pozitii acrobatice, extrem de complicate pentru omul matur, si fluiera.. La ultimul capitol, m-a intrecut deja si n-are nici doua luni..
Va dati seama ce are sa urmeze, nu?

2 comentarii:

Dumbo spunea...

Are ochii maaaaaaari ca ai Oanei? Si ca ai tai? Tre sa fie adorabila. Danii, intr-o buna zi o voi vedea si eu... stii cate are de invatat de la mine.. : - D

Danii spunea...

:)) daa, clar.. sper totusi sa nu trebuiasca sa strabata Europa ca sa le invete