duminică, 18 ianuarie 2009

Duminica

Zi de carte, de baut cafea cu o prietena draga, de vazut un film bun, bun, bun. Zi de ascultat Nouvelle Vague, de plimbat prin parcuri, ziua in care o revad pe sor-mea, o pup si ma uit la ea cum le face si le aranjeaza ea pe toate si pe toti la munca. Ziua in care colindam prin magazine, lucru pe care nu l-am facut de multa, foarte multa vreme, si in care imi iau bluza rosie pe care o tot vreau de vreo luna.
Nu ma asteptam sa fie asa, dar azi e ziua in care am stat in pat, cu advilul si toate calmantele pe langa mine, si am vazut cum, rand pe rand, nu am fost capabila sa fac toate lucrurile alea minunate pe care le planuisem de o saptamana.
Un singur lucru de pe lista am bifat: cafeaua cu prietena draga. Si mi-a facut toata ziua:)
Thanks, Cury!

Niciun comentariu: