miercuri, 7 ianuarie 2009

Pentru firme o zi, pentru persoanele fizice la Pastele Cailor

Am citit azi un material cat se poate de PR-istic in (culmea!) ZF, despre marele si noul serviciu lansat de Romtelecom pentru utilizatorii de Clicknet - persoane juridice. Se face ca Romtelecom repara problemele de conexiune in maxim 24 de ore. Asta, daca pe langa client Clicknet, te mai numesti si persoana juridica.
Subliniez persoana juridica, pentru ca in calitate de amarat de consumator domestic n-ai nicio sansa. Adica, una, sa te descurci singur.
Articolul mi-a trezit frustrarile acumulate chiar de Sarbatori, cand nu am avut acces la net vreme de o saptamana. Si tot vreme de o saptamana m-am conversat zilnic la telefon, pana la doua ore pe zi, cu fetele angajate pe 3 lei in cadrul call-centerului. N-am nimic cu fetele, cu unele pot sa spun ca am devenit chiar prietena, mai ales dupa ce am petrecut mai mult timp impreuna decat as petrece in mod normal cu unii tipi. Dar sa tastezi de n-shpe ori numarul, sa asculti muzicuta relaxanta (normal ca relaxanta, vor sa te calmeze pana iti preiau apelul), sa auzi prezentarea fetei, fetelor, multelor fete cu care am vorbit, apoi sa te prezinti - 0230-4***** - sa expui problema, sa ceri legatura cu departamentul tehnic, sa asculti o alta muzicuta (asta de-a dreptul iritanta) si apoi sa asculti frumos, dupa o asteptare de la 5 la 30 de minute (pe aceeasi melodie ingrozitoare) cum ti se inchide telefonul in nas... Multe ganduri bune catre Romtelecom si vorbe fix in spiritul Craciunului au fost la gura mea!

Acuma, revenind la starea Zen, incerc sa fiu rezonabila: erau Sarbatorile, probabil erau mai putini angajati gata sa preia apelurile (inlatur ipoteza ca ignorau apelurile in timp ce infundau cozonaci in gura), sigur au avut ceva defectiuni (in timp ce mi se facea legatura am tot auzit comentarii nervoase intre colegi referitoare la un deranjament general), primeau multe apeluri, deci liniile erau ocupate.
Dar, sa nu poti lua legatura 7 zile cu un om de pe tehnic, sa suni prin vecini, sa formatezi calculatorul, sa reinstalezi modemul, sa intorci cablurile cu susu-n jos si sa inveti pe de rost manualul de utilizare - asta in lipsa asistentei tehnice la domiciliu... ei bine, asta m-a determinat sa iau o decizie crunta: intoarcerea la RDS. Si nu eram nici mare fan de-al lor. Traiasca retelele de cartier; acolo ai un numar de mobil direct catre proprietarul retelei, suni, raspunde, vine, repara. Totul in mai putin de 6 ore si la tarife de obicei mai mici.
Ce 24 de ore? Cand in atata timp nu sunt capabili nici sa raspunda la telefon?

Mesaj pentru Romtelecom: Daca servicii bune n-aveti, macar schimbati melodia de asteptare a legaturii cu departamentul tehnic!

Niciun comentariu: