joi, 8 ianuarie 2009

Un tramvai numit Speranta

Nu e chiar tramvai, probabil va fi avion, dar ideea e ca incepe sa incolteasca speranta ca poate, anul asta vad Parisul atat de ravnit in ultimul an, de cand am redescoperit franceza, am cunoscut Festivalul Filmului Francez, pe Carla Bruni, si tot ce inseamna le je-ne-sais-quoi francais...
Pe 26 ar trebui sa plec in Chantilly, foarte aproape de Paris. Spun "ar trebui" si nu "plec", pentru ca intotdeauna mi-e frica sa numar bobocii inaintea toamnei, mai ales cand bobocii aia sunt cu adevarat speciali:)
Am zis sa acompaniez pregatirile de calatorie cu muzica buna a lui Edith Piaf si am descoperit acest video (nici nu-mi puteam dori o imbinare mai buna intre muzica, imagini si sentiment).

La foule

2 comentarii:

Mariuca spunea...

Superb video-ul...vocea, imaginile :)
Sper ca foarte curand sa descopar poze din minunata tea calatorie "a la francaise" :) Bafta in toate, te pup!

Anonim spunea...

daca ajungi in Paris anul asta iti trimit o lista cu must see- care nu sunt prin cartile despre Paris...let me know cand pleci :)