duminică, 30 august 2009

Centoundici

Adica a 111-a pagina pe blog. Ce s-a nimerit intr-o perioada in care mi-a fost adus la cunostinta albumul omonim al lui Tiziano Ferro. Go ahead, laugh; imi place.
Ma intoarce la perioada in care Italia era singura tara din lume care ma tenta ca destinatie de calatorie. Au fost intre timp ani in care tara in forma de cizma a picat brusc in topul preferintelor de vacanta; i-au luat locul Austria, New Yorkul, Parisul, India, Indonezia, Sri Lanka, Thailanda si cam tot ce inseamna Asia de Sud si de Est.
Italia a capatat dintr-o data o nota frivola, poate pentru ca e aproape si la indemana, poate pentru ca a devenit comuna - o constanta intre preferintele de turism ale tuturor romanilor cu ceva dare de mana. Poate pentru ca n-am stiut sa ii acord suficienta atentie.
Dar acum incep sa o privesc cu alti ochi - e tara seducatoare prin traditie, istorie, mancare. Are spirit - in pietre, in arhitectura, in oameni. Imi pare frivola, dar de o frivolitate senzuala, fascinanta. Iar limba.. limba mi-a placut tot timpul. Parca nu exista alta limba care sa exprime mai limpede, mai coerent, mai accentuat, mai plin de forta lucrurile mici si mari de pe lumea asta.
Poate de aceea nu-mi vine in minte acum o limba mai frumoasa in care sa iubesti. Pacat ca nu o cunosc prea bine:)

Later edit: a 111-a postare cu tot cu cele 12 ce n-au indraznit sa iasa in public inca.

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Eu vreau sa merg in Australia! Si pe mine m-a atras Italia la un moment dat, dupa care, mi-am pierdut curiozitatea, cam din aceleasi motive ce le-ai enumerat si tu aici. Bine, la revedere

Danii spunea...

Buna, Ina. Australia m-a atras ca idee de escapada la scurt timp dupa o excursie la NY:)
De fapt, "cu cat mai departe, cu atat mai bine" e motto-ul meu de vacanta de obicei.
Oricum, trebuie sa fie tare frumos acum la NY. Multumesc pentru comment, ne mai intalnim pe aici, printre bloguri.