luni, 7 septembrie 2009

Am vrut sa ma fac fermier

.. si nu mi-a mers. Adica, anticipand momentul de glorie din acest weekend (cand voi aprofunda comuniunea om-natura intr-un periplu cartoficesc la Boroaia), m-am inscris si eu in FarmVille. Am zis ca daca tot m-am mutat de la oras la tara, sa fac aceeasi mutare si in spatiul virtual (pentru curiosi, dati cautare pe Facebook).
Paranteza la paranteza: Daaaaa... m-am inscris pe FaceBook. In scopuri strict profesionale. Sau nu, dar nu conteaza. Inchid paranteza la paranteza.

Revin la ferma mea: Am plantat cu greu 2 vinete si 3 capsuni, ceva grau si doua pastai, dar nu a crescut nimica. Cica trebuia sa am grija de ele cumva ca sa creasca. N-am stiut cum, asa ca am vrut sa dau o mana de ajutor vecinilor si sa mai castig niste puncte. Am mers pe ogor la doi dintre ei, dar nici acolo n-am facut mare branza. Sunt incapabila din punct de vedere gospodaricesc chiar si in mediul virtual.
Aceeasi frustare o mai resimt din cand in cand in bucatarie.
Si, in ultima vreme, si pe la serviciu.

La ultima stiu ca ma descurc pana la urma. Dar ce ma fac daca se duce de rapa sistemul economic asa cum il stim si revenim toti la economia naturala? Daca viata intreaga va depinde candva de veleitatile mele de gospodina? ACEASTA, da intrebare pe ziua de azi!

Niciun comentariu: