sâmbătă, 12 septembrie 2009

Iooi, cand a trecut anul asta?..

Azi am stabilit: ma intorc in Bucuresti pe 1 octombrie. Aproximativ. Ca.. nu ma mai grabesc nicaieri. Oricum vara s-a dus (in Suceava e chiar frig de tot si n-am purtat mai toata vara sandale), iar in octombrie nici Bucurestiul nu va mai fi bun de Motoare, terase si limonada. Iar toamna imi place oricum mai mult la Suceava. E vreme numai buna de stat in bucataria mamei, printre compoturi si dulceturi, in mirosul etern de ardei copti.
Iar acum, ca imi zgribuleste nasul la primul contact cu aerul de afara, nu mai sunt asa dornica nici de excursii Bucuresti-Suceava, parca. Pe ploaie mi-e frica sa conduc cale de 500 de kilometri singura. Si oricum octombrie e egal cu "se apropie Craciunul", iar de Craciun tot acasa imi place.. Si uite-asa imi dau seama ca s-a terminat vara mea de distractie in Bucuresti si weekend-uri la mare (ha-ha-haaaa!) si mai e putin si se termina tot anul!

Deci, trebuie sa imi stabilesc un plan foarte riguros de work hard, play harder pentru cele 3 luni ramase din 2009. Propuneri?

Niciun comentariu: