joi, 30 aprilie 2009

Un Paste, 15 texte si un apartament mai tarziu

Asta ca sa rezum ce am facut in ultimele zile de cand n-am mai postat. De fapt, au fost (aproape) 2 saptamani, din care una de lene maxima si chef de nimic. Dar ultima a fost fructuoasa, am scris mult, am schimbat o casa cu una provizorie (in care netul se joaca de-a v-ati ascuns cu noi), m-am intalnit cu niste oameni faini, si la birou si acasa, am trait cu 3 lei in buzunar (si aia imprumutati), am fumat mult, mult prea mult (rushinica...), am depanat amintiri si poze cu prieteni dragi, am facut altele:)
Ma surprinde in continuare cum atitudinea schimba aceleasi date ale problemei intr-un tablou cu culori si pasarele care canta. Ma minunez de chestia asta, de parca dupa atatia ani am ramas la stadiul de copil care invata cum arata propriile-i degete.

A! Si m-am invartit foarte mult printre filme, cantece, vorbe, oameni si stari frantuzesti in ultimul timp. {J'ai voulu exprimer mon attitude par un seul mot ici, mais je l'ai pas trouve, desolee..}

Niciun comentariu: